Faceți căutări pe acest blog

luni, 24 mai 2010

After 2 weeks of Rain.




16 comentarii:

  1. prima fotografie sparge topul:>:>:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce inaltime ai? Imi plac pantalonii foarte mult (ca tot pledez eu pentru fusta :)) ) Nu mai zic de sacou, care merge la orice!

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc:"> am 1.75 m ;;)fara tocuri:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai cum facem? :| Scriu o poezie despre sandale care sa pun o poza acolo? :))

    RăspundețiȘtergere
  5. :)). nu:*. fa-ti un cont pe photobucket.com .Dupa ce iti icnarci poza iti da mai multe linkuri. e fainuts site-ul..si imi dai si mie un link;;)

    RăspundețiȘtergere
  6. E cam greu pentru mine, serios :(
    Astept noi tinute!

    Nu-i nimic, vedem noi cum facem!

    *Scriu o poezie despre sandale, dupa care sa pun o poza acolo? (nu stiu la ce ma gandeam)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ook, multumesc! :)

    Ce inalta esti!

    RăspundețiȘtergere
  8. Evident.
    Nu pot sa ma iau de inaltimea ta cand eu sunt mai inalta...
    :))

    RăspundețiȘtergere